Pokhara-Kathmandú

160812

Ens llevem tranquilament. La Vane parla amb sa mare i li diu que el paquet que vam enviar ja ha arribat. Esmorzem i ens dirigim a l' Adam Tour a recollir la motxilla que vam deixar per fer el trekking. Posem els comptes en ordre, treure pasta i deixar roba bruta al 'laundry'. Algunes compres de darrera hora per les super-nenes, germanes, i pares. Ens aturem al Maya restaurant per jalar i passeig en barca pel 'Phewa Tal'. De trekkers a mariners d'aigua dolça!.

Barqueta a pedals i penjada relax d'una horeta.

Compres de souvenirs a quatre dones d'allò més simpàtiques i rialleres instal·lades a peu de llac.

Algunes d'aquestes barquetes son les que fan servir estudiants que viuen a l'altre cantó.

Estem realment petats. Els bessons em fan un mal tremendo. Treiem el bitllet via 'Green Line' a Kathmandú per l'endemà. Nepal és a punt d'acabar-se!.
Abans de sopar dutxeta a l'hotel i cap al Tea Time again ja amb les motxilles preparades. Last supper a full; chicken supreme, two gorkha and a daal.

170812

Wake up at 6.30 AM. A menys quart ja érem a recepció. A les 7 'light breakfast' i a les 7.15 hores taxi cap al 'Green Line Office'. A les 8 AM sortida de Pokhara cap a Kathmandú.

Es nota que ja portem dies per aquí. ara a les parades de bus ja sabem que hem de fer i ràpid. Aquest cop molt de transit a la carretera i més d'una frenada sobtada. El viatge llarg però còmode. L'entrada a Kathmandú molt pesada!. Finalment ens allotgem al 'Potala Guest House' de nou. Aquest cop a l'altre ala de l'edifici i a la 3a. planta. Passejada per la Durbar de Chhetrapati i pipejar per les tendetes del voltant (que son més autèntiques que les de Thamel). Ens firem un porta-encens i escallots, tea i rosari budista. Tornem al Yak Restaurant, que ja coneixíem, a sopar a base de thukba, buff & chicken mommo i milk tea.

180812

Les 9 del matí i cap al KC kitchen a per un 'Full English Breakfast' per passar després per un ciber a mirar els comptes i mirar preus pels vols a Delhi i de Delhi a Leh. No farem el Kashmir via Manali perquè les darreres informacions son que les carreteres no estan en gaire bon estat. No podem trobar entrebancs perquè anem amb l'hora enganxada al cul. Amb la info a la ma ens dirigim al Safari Tours per gestionar els vols. Ens surt més barat que els vistos per internet. Cap a les 17 hores ens arriben els bitllets i anem a fer la darrera passejada pels carrerons de Thamel i Chhetrapati. Tal com vam quedar abans del trekking amb l'Aley i els del 'Old Monastery Painting School' passem per la tenda a firar-nos un 'thangka'. En veure´ns queden d'allò més sorpresos i contents, cosa que fa que fem un bon bussines. Ens enduem una de ben guapa. De les de 'un pèl', com diuen (o dos, o tres!). Després a per el conjunt nepalí de la Vane i un sari. D'aquí a l'hotel i cap al Yak on havíem quedat ja a Pokhara amb la Mireia i en Jordi (que anaven de rafting fins a Chitwan) per sopar.

Segona vegada a la meva vida que em trobo amb un altre 'Nice couple!'. De xarrera entre catalans fins les tantes, despedida i a dormir!.